Saturday, October 2, 2010

semakin hari semakin kusut.
aku tau ak salah.
aku da dpt balik ape yg aku buat dulu.
aku mgaku slah aku.
aku da pnt jd cmnie.
aku bukan diri aku.
hati aku menjerit.
tade sape tau.
hati aku menangis.
tade sape peduli.
aku rindu zaman dulu.
zaman aku jd seorang gurl yg setie.
aku penat dengan diri aku sekarang.
aku mengaku aku permainkan hati lelaki.(kepada lelaki2 yg pnh aku permainkan perasaan korang,beribu kemaafan aku pohon)
aku libatkan korang dengan kisah silam aku.
korang x penah slah,aku yg salah.
sekarang terkene batang hidung aku sendiri.
orang yang aku syg semakin jaoh.
aku semakin x knl akan diri kau.
seriusly aku sgt sedih.
kau semakin jaoh dalam hdp aku.
cukop sampai sini.
antare kau dan aku tinggal sejarah.
kau dengan care kau,
aku dengan care aku.
sejuta kemaafan aku titipkan kat kau.


1 comment: