Wednesday, August 11, 2010

first day is coming

mase sgt cepat berlalu.
seperti baru smlm aku lahir masok u..adeyh -_-'
seperti kebiasaan sejak di hostel first day aku tdk prnh berpeluang untok berpuase with my family.
tp x pelah,aku dah biase pon,aku kan dah besar ( walaupun orang kate aku bdk kecik, aq x kesah pon )

first day fasting,aku sgtlah mls..aktivti spanjang hari :
  •        slip ( wakup kol 11 )
  •        online ( dari pukol 2 smpai skarang )
oh tidak! 
sory buku,kau x dpt menggode aku harini..aku sgt tertarik pade lappy..hahaha..tp x pe next time aku janji aku akan tergode ngan godaan kau..eceh..hahaha..=P

mak! harini kinah buke nasi ayam yg x sdp..=(
nk mkn mk masak..
is't called homesick?? oh no!!
tak2!! kecik dah besa!!
kecik x kecik lg!!
 

p/s : first day yang sgt bosan.

2 comments:

  1. ko dgn pika lbeh kweng jek...kecik 2 kecik gak..

    ReplyDelete
  2. ko pahal..jeles lah 2..hahaha
    kowank an kne g class..hahaha..

    ReplyDelete