Monday, August 30, 2010

teringat dahulu kala

aku teringat zaman dahulu kala.
zaman waktu sekolah.
zaman kenakalan aku.
zaman keberanian aku.
zaman kegilaan aku.
zaman kesedihan aku.
zaman kelam kabot aku.
zaman kemalasan aku.
aku teringat semue tu.
bile diputar balik zaman tu,aku menjadi rindu.
tersangat rindu.

aku rindu pade dunie yang satu itu.
dunie yg aku sekadar suke2 untuk mencube.
dunie yg byak mencederekan diri aku sndiri.
akhirnye dunie ini membawa aku menjadi seorang yg sg addicted pade silat.
kenape.
sbb melalui silat aku dpt lpskan kmarahan aku.
aku dapat blasah orang susukati aku.
aku dapat blaja care nk defend dri aku.
aku membesar dengan keberanian.
menjadi seorang gadis yang sgt lasak ( smpai parents aku sgt risau akan kelasakan aku)
aku rindu sume tu!

aku nk msok silat.
tp bukan silat seni.
aku nk silat olahraga.
mak tolong benarkan anakkmu ini join silat olahraga balik..
pls makkk..
aku sgt jeles pade manusie yg dapat baja silat di sini.
i want to be da part of them.

argghhh!
aku sgt tertekan!
aku sgt jelez!

bt aku sedar,aku x mgkin dapat kembali ke dunie tu lg. =(
i miss my silat time...

2 comments: