Thursday, August 12, 2010

my nyawe badan 2

okeh at dis time aku nak cite dan bercerite dan bercerite lg!
yeay! i luv 2 story n i luv 2 talk 2!!
hahahaha!!

ni smbungan pasal kawan2 gile kat teknik aku yea..
kami da bsame slame 2 taon oke..
thanx u all..aku gile syg kt kwnk..=)
nyawe aku kot!

ini ima =)..dye lembot..slalu kne buli ngan jayda..hehe..she's already taken =)
ini pule iliaini..dye ske buat muncha..haha..dye juge sudah kepunyaan orang lah..adeyh..
ini fadhila hasni..paling kuat cengeng..hahaha..ad bnyak skandal..huyoo! fad the best lah! haha
ini namenye aini catdog..haha..dye sgt kurus,tp ske ckp dri sndri gmok..pelik! haha..dye jge already taken by smone..=)
ini nurul yg gile bgamba yerp..haha..sgt setie dan degil..haha..luqman ialah anak ikan dye =D
uminur! name yg sgt sesuai untuk ibu2 yerp..haha..umi3!! aq suke akan name e2!hehe..slalu dibuli oleh aku dan dye seakan merelekan saje..haha..jgn gdo2 ngan saddam lg tau mie!

ini pule atikah..dye cakap laju..haha..sek bek aku paham..dye gak ktue geng koop..haha..tp sbnanye 2 salah fakta,dye x join mane2 group pon..sian dye dtudoh..haha..tulah ko aktf sgt sape soh..hahaha..pape pon aku syg ko lah awek adli =D
ini aziera..tp dpggl areza..sbb ap??tah aq pon tataw..haha..sgt suke mkn dan tido..yeay!aku pon suke jgk..haha..ko dah bpnyr blom areza??
inilah zahidah! budak histecam! owh no! silelah nyorokkan ap2 yg boleh menyenapkan pict dye yeh..haha..dye akan jd gile bile bhadapan dgan lensa..adoi! jayda ko ad pakwe x??
ini budak pandai kami yea..name dye nabila..dye seorang yg sopan..tp bile ngan kami2 tros jd x sopan..haha..pndai tol ko cover yea bella..haha..ko da bpnyer kn2??
ini jge namenye nabila,tp kami2 pgl dye bolat! ko da ad pakwe kn bolat??haha


ini pule budak matrik aku yg sgt x betol eh..slalu dibuli oleh budak kecik (aku)..hahaha


bile syazwan + liyana = yusrina omar!
e2 yg slalu yus bgtahu aku..hahaha..
aku syg korang weyh..eceh!

kt uum plak


Siti Mariam n Wan Hasanizan sygku ; (wekk!! hahaha)
mereke adelah pak guard aku..hahaha..
bcoz of wat??
sbb mereke tggi dr aku..hahaha..
mereke sng ditipu olehku..hahaha!!
seronok dapat tipu dorang!haha..
aku syg korang jgk weyh! =P

rumate aku di uum plak

yeay! inilah rumate aku skarang.. just called her nadhra oke.. dye chomel kn?? (tp aku lg comel kot)hahaha..dye sgt baek..aku sgt suke dapat rumate mcm dye..x bnyak hal..sekepale ngan aku sbb e2 aku senang buli dye..hahaha..syg kau nad!


p/s : kawan2 yang laen yg aku x cerite,sorylah..bkan aku x syg korang,aku syg sgt kt korang..tp sbbkan aku baru lg dalam blog neh,aku pnt lah nak taep2..haha..next time aku cite oke??huhu...aku syg sume kawan2 aku oke! =)





4 comments:

  1. eh knp laki yg brnma syazwan 2..hensem sgt??blh
    bg no dia x??

    ReplyDelete
  2. ko nk aku jual num dye keh??hahaha..

    ReplyDelete
  3. syg qina..
    wan nk kate die hensem la sgt

    ReplyDelete
  4. besa syg kcik jgk.... rindu nk dngar kcik sendawa bsar, haha

    ReplyDelete